Gumaker telefonszám+36 1 425-5139Gumaker telefonszám+36 20 966-7806 Kerékpár gumi köpeny, motor gumi abroncs, tömlő nagykereskedelem

Mitas Sport Force plus teszt

Mitas Sport Force plus teszt

Mitas Sport Force Plus motorgumi teszt

 

Milyen célra fejlesztették?

  • SPORT, NAKED (idom nélküli) és SUPERMOTO motorkerékpárokra
  • dinamikus vezetési stílusú SPORT TOURING motorkerékpárokra

Fejlesztési célok:

  • Biztonság – azonnali kapaszkodás
  • Dinamikusság – gyors és könnyű irányíthatóság, magas kanyarodási stabilitás
  • Felhasználóbarát köpeny – segíti a motorkerékpár irányítását
  • Élettartamon belüli folyamatos teljesítmény
  • MCTT – 2019 folyamán a legnépszerűbb méretek dupla összetételben is elérhetők lesznek: 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17.

A tesztben részt vevő versenytársak:

  • Bridgestone Battlax Hypersport S21
  • Dunlop Sport Smart 2
  • Pirelli Diablo Rosso 3
  • Metzeler Sportec M7 RR

 

Teszt eredmények

  Teszt abroncs 2 Teszt abroncs 3 Sport Force + Teszt abroncs 4 Teszt abroncs 1
Helyezés 1. 2. 3. 4. 5.
Összes pontszám 139,6 129,8 128,1 127,2 116,8
Első gumi
1. Alap tulajdonságok 9 8,5 8 7,5 5,5
2. Kanyarodás 7 6,5 7,25 6,5 4,5
3. Súly érzékenység 8 7 7,5 7 6
4. Érzés a kormányon 7,7 7,3 7,7 7,3 8
5. Irányíthatóság 7,75 8,5 7,5 7,5 7
6. Kényelem 8 8 6 8 8
7. Tapadás száraz felületen 8,5 8,3 8,3 7,3 8,2
8. Tapadás nedves felületen 8 7 6 9,8 8
9. Hátsó gumival való kompatibilitás 9 7 9 6 2
Hátsó gumi
Alap tulajdonságok 8 8 8 7,5 9
Stabilitás egyenes úton nagy sebesség mellett 9 8,5 9 8 8,5
Gyorsítás kanyarban 8 8 8 8 9
Kényelem 8 8 6 8 8
Tapadás száraz felületen 8,7 8,2 8,3 7 8,2
Tapadás nedves felületen 8 7 6 9,8 8
Tapadás kontroll 8 7 7 7 7
Első gumival való kompatibilitás 9 7 8,5 5 2

Sport Force + a versenypályán

A teszt a horvátországi Grobnik versenypályán zajlott

Résztvevő konkurens termékek:

  • Dunlop Sport Smart 2
  • Bridgestone Battlax S21
  • Pirelli Diablo Rosso 3
  • Metzeler Sportec M7 RR

Teszt körülmények:

  • Teszt motorkerékpár: Honda CBR1000RR
  • Keréknyomás: első 2,3bar, hátsó 2,0bar
  • Időjárás: levegő 220 Celsius
  • aszfalt: 190 Celsius, durva felületű

A teszt során a Sport Force + nem melegedett túl, és jó tapadást biztosított elérhető teljesítményének határán is.

 

A gyár hangsúlyozza: a Sport Force + nem verseny abroncs!

 

A cikkhez kapcsolódó média

Mitas Sport Force Plus teszt

Comodo SSL

Bejelentkezés vagy Regisztráció