Gumaker telefonszám+36 1 425-5139Gumaker telefonszám+36 20 966-7806 Kerékpár gumi köpeny, motor gumi abroncs, tömlő nagykereskedelem

Mitas Sport Force plus teszt

Mitas Sport Force Plus Mitas Sport Force Plus

Mitas Sport Force Plus motorgumi teszt

 

Milyen célra fejlesztették?

  • SPORT, NAKED (idom nélküli) és SUPERMOTO motorkerékpárokra
  • dinamikus vezetési stílusú SPORT TOURING motorkerékpárokra

Fejlesztési célok:

  • Biztonság – azonnali kapaszkodás
  • Dinamikusság – gyors és könnyű irányíthatóság, magas kanyarodási stabilitás
  • Felhasználóbarát köpeny – segíti a motorkerékpár irányítását
  • Élettartamon belüli folyamatos teljesítmény
  • MCTT – 2019 folyamán a legnépszerűbb méretek dupla összetételben is elérhetők lesznek: 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17.

A tesztben részt vevő versenytársak:

  • Bridgestone Battlax Hypersport S21
  • Dunlop Sport Smart 2
  • Pirelli Diablo Rosso 3
  • Metzeler Sportec M7 RR

 

Teszt eredmények

  Teszt abroncs 2 Teszt abroncs 3 Sport Force + Teszt abroncs 4 Teszt abroncs 1
Helyezés 1. 2. 3. 4. 5.
Összes pontszám 139,6 129,8 128,1 127,2 116,8
Első gumi
1. Alap tulajdonságok 9 8,5 8 7,5 5,5
2. Kanyarodás 7 6,5 7,25 6,5 4,5
3. Súly érzékenység 8 7 7,5 7 6
4. Érzés a kormányon 7,7 7,3 7,7 7,3 8
5. Irányíthatóság 7,75 8,5 7,5 7,5 7
6. Kényelem 8 8 6 8 8
7. Tapadás száraz felületen 8,5 8,3 8,3 7,3 8,2
8. Tapadás nedves felületen 8 7 6 9,8 8
9. Hátsó gumival való kompatibilitás 9 7 9 6 2
Hátsó gumi
Alap tulajdonságok 8 8 8 7,5 9
Stabilitás egyenes úton nagy sebesség mellett 9 8,5 9 8 8,5
Gyorsítás kanyarban 8 8 8 8 9
Kényelem 8 8 6 8 8
Tapadás száraz felületen 8,7 8,2 8,3 7 8,2
Tapadás nedves felületen 8 7 6 9,8 8
Tapadás kontroll 8 7 7 7 7
Első gumival való kompatibilitás 9 7 8,5 5 2

Sport Force + a versenypályán

A teszt a horvátországi Grobnik versenypályán zajlott

Résztvevő konkurens termékek:

  • Dunlop Sport Smart 2
  • Bridgestone Battlax S21
  • Pirelli Diablo Rosso 3
  • Metzeler Sportec M7 RR

Teszt körülmények:

  • Teszt motorkerékpár: Honda CBR1000RR
  • Keréknyomás: első 2,3bar, hátsó 2,0bar
  • Időjárás: levegő 220 Celsius
  • aszfalt: 190 Celsius, durva felületű

A teszt során a Sport Force + nem melegedett túl, és jó tapadást biztosított elérhető teljesítményének határán is.

 

A gyár hangsúlyozza: a Sport Force + nem verseny abroncs!

 

A cikkhez kapcsolódó média

Mitas Sport Force Plus teszt

Comodo SSL

Bejelentkezés vagy Regisztráció