
Mitas Terra Force-EX
Az új TERRA FORCE-EX abroncs-család, amelyet kifejezetten enduro- és dual-sport motorkerékpárokhoz terveztek.
A TERRA FORCE-EX gumiabroncs sorozat bevezetése
- az új Mitas Terra Force-EX sorozat 2023 második felétől érhető el
- az új gumiabroncsokat enduro és dual-sport motorkerékpárokhoz tervezték
- A TERRA FORCE-EX négy különböző mintázatot tartalmaz, és különböző változatokban és méretekben kapható
A Mitas a teljesen új TERRA FORCE-EX abroncscsalád bemutatásával tovább kívánja erősíteni vezető pozícióját az enduro versenyzésben. Az Enduro versenyzők által tesztelt új sorozatot úgy tervezték, hogy még a legszélsőségesebb körülmények között is nagyobb teljesítményt és irányíthatóságot biztosítsanak.
Az új TERRA FORCE-EX abroncs-család, amelyet kifejezetten enduro- és dual-sport motorkerékpárokhoz terveztek, „utcai legális” kategóriába tartozik. Négy különböző mintázattal kapható, különböző változatokban, és lefedi a legnépszerűbb méreteket, beleértve a Junior osztályt is.
Mitas Terra Force-EX SM
- Enduro Xross versenyre tervezve, minden lágy és közepes tereptípushoz, kategóriájában vezető teljesítménnyel, stabilitással és kopásállósággal nedves vagy száraz körülmények között
- készül Super (Fast Enduro) és Super Light (Technical Enduro) változatban
- Enduro és Dual-Sports motorkerékpárokhoz ajánlott

Azoknak a versenyzőknek, akik nem fogadják el a kompromisszumokat a körülményektől és a sebességtől függetlenül.
A TERRA FORCE-EX SM finomításokat tartalmaz a futófelület, a váz és a profil kialakításában, a jól elhelyezett, magas minta kialakítással (~17 mm), amely hozzájárul a kiváló öntisztító képességhez sárban és/vagy laza talajon, míg az oldalminták kampós profilja segíti a gyorsulást. A megerősített váz és a rugalmas oldalfal segíti az ütések elnyelését, és biztosítja a maximális tapadást és iránystabilitást.
Profilmélység
Első abroncs: | 13 mm |
Hátsó abroncs: | 17 mm |
Verziók
- Super (Fast Enduro), amelyet a jellegzetes sárga csík azonosít: közepes vázszerkezet és keverék, kifejezetten nagy sebességű endurohoz tervezték, ideális kemény, száraz körülmények között
- Super Light (Technical Enduro), amelyet a jellegzetes zöld csík azonosít: könnyű, puha karkasz szerkezet és gumiszerű keverék, kifejezetten műszaki Endurohoz tervezve, ideális nedves, csúszós körülmények között
A hátsó abroncs nem FIM verseny-kompatibilis, viszont az első abroncs használható FIM versenyeken
Méret | LI/SI | TL/TT | első/hátsó | Verzió | Színjelölés |
---|---|---|---|---|---|
110/100-18 | 64R | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO) | |
120/90-18 | 65R | TT | hátsó | SUPER (FAST ENDURO - SOFT MEDIUM TERRAIN) | |
120/90-18 | 65R | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO) | |
80/100-21 | 51M | TT | első | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - SOFT MEDIUM TERRAIN) | |
90/90-21 (3,00-21) | 54M | TT | első | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - SOFT MEDIUM TERRAIN) |
Mitas Terra Force-EX MH
- Enduro Xross versenyre tervezve minden közepes és kemény tereptípushoz, kategóriájában vezető teljesítménnyel, stabilitással és kopásállósággal nedves vagy száraz körülmények között
- készül Super (Fast Enduro), Super Light (Technical Enduro) és Super Soft (Extreme Enduro) változatban
- Enduro és Dual-Sports motorkerékpárokhoz ajánlott, beleértve a Junior Enduro osztályt is

Azoknak a versenyzőknek, akik nem fogadják el a kompromisszumokat a körülményektől és a sebességtől függetlenül.
A TERRA FORCE-EX MH finomításokat tartalmaz a futófelület, a váz és a profil kialakításában, a jól elhelyezett, agresszív minta kialakítással (~17 mm), amely hozzájárul a kiváló tapadáshoz és irányíthatósághoz közepes és kemény talajon, míg a kampós profilú oldalminták segítik a gyorsulást. A megerősített váz és a rugalmas oldalfal segíti az ütések elnyelését, és biztosítja a maximális tapadást és iránystabilitást.
Profilmélység
Első abroncs: | 13 mm |
Hátsó abroncs: | 17 mm |
Verziók
- Super (Fast Enduro), amelyet a jellegzetes sárga csík azonosít: közepes vázszerkezet és keverék, kifejezetten nagy sebességű endurohoz tervezték, ideális kemény száraz körülmények között
- Super Light (Technical Enduro), amelyet a jellegzetes zöld csík azonosít: könnyű, puha karkasz szerkezet és gumiszerű keverék, kifejezetten műszaki Endurohoz tervezve, ideális nedves, csúszós körülmények között
- Super Soft (Extreme Enduro), amelyet a jellegzetes dupla zöld csík azonosít: könnyű vázszerkezet ultra gumiszerű keverékkel, kifejezetten alacsony sebességű extrém Endurohoz tervezve, ideális nedves, csúszós körülmények között
A hátsó abroncs nem FIM verseny-kompatibilis, viszont az első abroncs használható FIM versenyeken
Méret | LI/SI | TL/TT | első/hátsó | Verzió | Színjelölés |
---|---|---|---|---|---|
90/100-12 | 46M | TT | hátsó | SUPER SOFT (EXTREME ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
90/90-14 | 46M | TT | első | SUPER (FAST ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
90/100-16 | 51M | TT | hátsó | SUPER SOFT (EXTREME ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
100/100-18 | 59R | TT | hátsó | SUPER (FAST ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
100/100-18 | 59M | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
110/100-18 | 64R | TT | hátsó | SUPER | |
110/100-18 | 64R | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
110/100-18 | 64M | TT | hátsó | SUPER SOFT (EXTREME ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
120/90-18 | 65M | TT | hátsó | SUPER (FAST ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
120/90-18 | 65M | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
120/90-18 | 65M | TT | hátsó | SUPER SOFT (EXTREME ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
120/100-18 (3,50-18) | 68M | TT | hátsó | SUPER | |
120/100-18 (3,50-18) | 68M | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
120/100-18 (3,50-18) | 68M | TT | hátsó | SUPER SOFT (EXTREME ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
70/100-19 | 42M | TT | első | SUPER (FAST ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
80/100-21 | 51R | TT | első | SUPER (FAST ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
90/100-21 | 57R | TT | első | SUPER (FAST ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) | |
90/100-21 | 57R | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - MEDIUM HARD TERRAIN) |
Mitas Terra Force-EX XT
- Technikai Enduro Xrosshoz tervezve minden Extreme tereptípushoz, kategóriájában vezető teljesítménnyel, kiváló tapadóképességgel és defektállósággal
- készül Super (Fast) és Super Light (Technical Enduro) változatban
- Enduro és Dual-Sports motorkerékpárokhoz ajánlott

Azoknak a versenyzőknek, akik a kategóriában a legjobb irányíthatóságot követelik meg, és erős tapadásra van szükségük ahhoz, hogy eligazodjanak ezeken az extrém terepeken.
A TERRA FORCE-EX XT rendkívül agresszív futófelület-mintázattal, jellegzetes magas futófelületi bütykökkel (~18 mm) és speciális profilkialakítással rendelkezik, amely a legmegfelelőbb laza terepre és puha felületekre.
Profilmélység
Hátsó abroncs: | 18 mm |
Verziók
- Super (Fast Enduro), amelyet a jellegzetes sárga csík azonosít: közepes vázszerkezet és keverék, kifejezetten nagy sebességű endurohoz tervezték, ideális kemény száraz körülmények között
- Super Light (Technical Enduro), amelyet a jellegzetes zöld csík azonosít: könnyű, puha karkasz szerkezet és gumiszerű keverék, kifejezetten műszaki Endurohoz tervezve, ideális nedves, csúszós körülmények között
A TERRA FORCE-EX XT nem FIM versenykompatibilis.
Méret | LI/SI | TL/TT | első/hátsó | Verzió | Színjelölés |
---|---|---|---|---|---|
120/90-18 | 65M | TT | hátsó | SUPER (FAST ENDURO - XTREME TERRAIN) | |
120/90-18 | 65R | TT | hátsó | SUPER LIGHT (TECHNICAL ENDURO - XTREME TERRAIN) | |
110/90-19 | 62R | TT | hátsó | SUPER (FAST ENDURO - XTREME TERRAIN) |
Mitas Terra Force-EX HT
- Technikai Enduro Xrosshoz tervezve minden kemény terepre, kategóriájában vezető teljesítménnyel, kiváló tapadási képességgel és defektállósággal
- ICE változatban készül speciális keverékkel, amely még a legalacsonyabb hőmérsékleten is biztosítja az abroncs kiváló tulajdonságait. Szegecselésre is alkalmas.
- Enduro és Dual-Sports motorkerékpárokhoz ajánlott

Azoknak a motorosoknak, akik a legzordabb téli körülmények között vagy a legkeményebb terepen sem akarják abbahagyni a motorozást egész évben.
A TERRA FORCE-EX HT vastagabb, megerősített vázzal rendelkezik, jellegzetesen széles és magas (~16,5 mm) futófelületi bütykökkel, amelyeket kifejezetten kemény terepen való tapadásra terveztek. A bütykök tartalmaznak előre kialakított lyukakat is, amelyek segítségével a becsavarható keményfém acél csapok pozícionálhatók. A téli (fehér) csíkkal azonosított ICE keveréket úgy tervezték, hogy rendkívül tartós legyen a részben vagy teljesen fagyos talajon történő téli motorozáshoz, és -15°C-ig rugalmas maradjon.
Profilmélység
Első abroncs: | 13.5 mm |
Hátsó abroncs: | 18 mm |
Méret | LI/SI | TL/TT | első/hátsó | Verzió | Színjelölés |
---|---|---|---|---|---|
90/100-16 | 51M | TT | hátsó | ICE | |
110/100-18 | 64M | TT | hátsó | ICE | |
70/100-19 | 42M | TT | első | ICE | |
100/90-19 | 57M | TT | hátsó | ICE | |
110/90-19 | 62M | TT | hátsó | ICE | |
90/90-21 (3,00-21) | 51M | TT | első | ICE |