
Mitas motorkerékpár gumiabroncs gyártási techológiák
A Mitas gumiabroncs gyártástechnológiája egyedülálló, sok esetben a gumiabroncs típusához igazodik – diagonális, öves-diagonális és radiális.
Mitas gyártási technológiák
A Mitas gumiabroncs gyártástechnológiája egyedülálló, sok esetben a gumiabroncs típusához igazodik – diagonális, öves-diagonális és radiális. Számos speciális megoldást kínál az ügyfelek igényeinek és elvárásainak kielégítésére (jelölések, vizsgálatok, speciális anyagok és technológiák stb.).
A gyártósorok gépparkját és berendezéseit – házon belül vagy külső szakemberekkel együttműködve – folyamatosan korszerűsíti és jó állapotban tartja, hogy biztonságot nyújtson a prémium minőségű gumiabroncsok gyártása során.
Az erősítőanyagok és vegyületek területén szorosan együttműködnek az elasztomerek, töltőanyagok és speciális adalékanyagok neves gyártóival. Az új keverékek kifejlesztésének célja a lehető legjobb teljesítménymutatók elérése, különös tekintettel a gumiabroncsok tapadására, amely kritikus tényező a biztonságos és kellemes motorozáshoz.
A Mitas kiemelt figyelmet fordít a biztonságos és egészséges munkakörnyezet biztosítására, ezért kerüli a veszélyes vegyszerek használatát a gyártási folyamatok során.

IGT
Az Immediate Grip Technology (IGT) már az első kilométertől kezdve biztosítja a gumiabroncsok maximális tapadását. Az ilyen technológiával gyártott gumiabroncsok nem igényelnek semmilyen felületkezelést sem a kikeményedési folyamat előtt, sem után.

OGT3D
3-D Optimum Groove Technology (OGT 3D) optimális futófelület-mintairány, optimális mintamélység és a speciális futófelület-keverékek kisebb túlmelegedést eredményeznek.

SCT
Strong Carcass Technology (SCT) a gumiabroncs kopása esetén is magas szinten tartja a váz merevségét, ezáltal meghosszabbítja az optimális vezetési teljesítményt a gumiabroncs teljes élettartama alatt.

OSCT
Optimum Steel Wire Technology (OSCT) lehetővé teszi a 0°-os erősítő acélzsinór optimális felépítésének, valamint az acélzsinór-megszakítók optimális elrendezésének meghatározását a gumiabroncsvázon belül. A végeredmény egy ideálisan kiegyensúlyozott gumiabroncs, amely optimális érintkezési felületet biztosít a gumiabroncs és az útfelület között minden vezetési körülmény között, különösen nagyobb dőlésszög és nagyobb sebesség esetén. Az OSCT lehetővé teszi a komfort és a merev zóna helyzetének pontos meghatározását a vázon belül. Megfelelő zónapozícióval a gumiabroncs sport- vagy túrajellemzői, vagy a kettő kombinációja hangsúlyozható.

MCTT
A Multi Compound Tread technológiával (MCTT) a középső futófelület megnövelt futásteljesítményt, a váll futófelülete pedig kiváló tapadást biztosít nagyobb dőlésszögekben.